Allergan Aesthetics, “Özgüvenin Gücüne İnanıyoruz” söylemi üzerinde şekillendirdiği yeni kurumsal marka kimliğiyle hayatına dokunduğu herkesin kendine duyduğu güveni güçlendirmeye ve potansiyelini açığa çıkarmaya odaklanıyor.

AbbVie’nin Allergan’ı satın alması sonrasında, dünyanın en geniş tedavi, tıbbi cihaz ve estetiğe yönelik ürün portföyüne sahip en büyük medikal estetik şirketlerinden biri haline gelen Allergan Aesthetics, yenilenen kurumsal marka kimliğiyle özgüvenin gücüne dikkat çeken bir kampanyaya ev sahipliği yapıyor. Allergan Aesthetics, uzun yıllara dayanan medikal estetik alanındaki mirasının rehberliğinde, temas ettiği her paydaşın özgüvenini güçlendirmeyi ilke edinen yenilenmiş kurumsal marka kimliğiyle yüz şekillendirme, vücut şekillendirme, tıbbi cihazlar, cilt sağlığı ve cilt kalitesi alanlarındaki hizmetlerine güç katacak.

Yaptığı her işin merkezine hekimleri ve hastalarını koyan Allergan Aesthetics, yeni marka kimliğini tanıtmak için dijital ortamda hekimlere yönelik özel bir etkinlik düzenledi. Haber sunucusu Jülide Ateş moderatörlüğünde gerçekleşen etkinlikte “Özgüvenin Gücü” ile ilgili söyleşiler gerçekleşti. “Öngörülemeyenler” kitabının yazarı ve FutureBright Group’un Kurucu Ortağı Akan Abdula’nın “Covid 19 Sonrası Zihnimiz ve Markalaşma” başlıklı sunumu ile toplantı son buldu.

Etkinlikte konuşan Allergan Aesthetics Türkiye Genel Müdürü Barlas Döner şunları söyledi: “Allergan Aesthetics’te biz hayatımızı, işimizi, görünümümüzü şekillendirmede özgüvenin gücüne inanıyoruz. Temas ettiğimiz her bir paydaşımızın hayatında özgüvenin ne denli önemli olduğundan yola çıkarak kurumsal markamızın vaadini “Özgüvenin Gücü” olarak tanımladık. Yani temas ettiğimiz tüm paydaşlarımızın özgüvenini güçlendirmeyi amaçlıyoruz. Hekimlerimiz için güvenilir ürünler geliştirmek, gerekli eğitim ve gelişim desteğini sağlamak ve onlara en iyi deneyimi yaşatabilmek çok değerli; böylelikle hekimlerin mesleki özgüvenini güçlendirmek konusunda katma değer sağlıyoruz. Bizim için mutlu hastalar özgüvenli hastalar demek. Hastalarımıza uygulanan her başarılı tedavinin sonuçları sayesinde onların hayata daha mutlu ve özgüvenli bakmasına destek oluyoruz. Tüm çalışanlarımızın potansiyellerini açığa çıkarabilecekleri bir özgüven kültürü inşa etmek için çalışıyor ve paydaşlarımızın hayatında fark yaratmayı amaçlıyoruz.”

Allergan Aesthetics’in yeni logosu günümüzün estetik ve güzellik anlayışının izlerini taşıyor.

Yenilenen kurum markasının bir parçası olarak, Allergan Aesthetics’in logosu da yenilendi. Markanın yeni logo tasarımı minimalist, yalın ve sade tipografisiyle günümüzün estetik ve güzellik anlayışının izlerini taşıyor. Renk paletindeki pudra ve pastel renkleri ise doğallığı ve özgünlüğü sembolize ediyor.

Paydaşlarının özgüvenini 5 temel ilke ile destekliyor

Allergan Aesthetics yaptığı her işin merkezine hekimleri koyuyor. Hekimlerin marka ile temas ettiği her alanı iyileştirmeye odaklanıyor. Her zaman bilimi işinin merkezinde tutarak, kalite ve güven vaadi ile sektöre öncülük etme misyonunu sürdürüyor. Medikal estetik alanında yeni olasılıkların hayat bulması, karşılanmamış ihtiyaçlara çözüm sunmak amacıyla alanında öncü yeniliklere odaklanıyor. Hastaların doğru bilgiye erişim kaynağı olabilmek için hastalarla bağ kurmaya önem veriyor. Kurum içinde yarattığı kapsayıcı iş modeliyle çalışanlarının fikirlerini açıkça söylemeye teşvik edecek bir çalışma ortamı sunuyor.

Düzenlediği etkinlikte yeni marka kimliğini hekimlerle paylaştı

Allergan Aesthetics yeni markasının kimliğini hekimler için dijital ortamda düzenlediği özel bir etkinlikte tanıttı. Haber sunucusu Jülide Ateş moderatörlüğünde gerçekleşen etkinliğe Dermatoloji, Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi ve Medikal Eestetik alanında çalışan hekimler büyük ilgi gösterdi. Allergan Aesthetics Türkiye Genel Müdürü Barlas Döner’in yanı sıra; Avrupa Bölgesi ve Türkiye Medikal Direktörü Dr. Sarper Erkeskin, Pazarlama Lideri Aslı Gönül, Medikal Eğitim Lideri Atakan Ertuğrul ve Kurumsal İletişim Müdürü Elif Gürsoy da konuşmacı olarak katıldı. Kurumun yeni marka kimliğinin konuşulduğu etkinlik, “Öngörülemeyenler” kitabının yazarı ve FutureBright Group’un Kurucu Ortağı Akan Abdula’nın “Covid 19 Sonrası Zihnimiz ve Markalaşma” başlıklı sunumu ile sonlandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz