Amgen, Kanserli Çocuklara Umut Vakfı’nın (KAÇUV) kanser tedavisi gören çocukların Covid-19’dan etkilenmemeleri için hazırladığı Umutlu Kutu hijyen paketlerinin dağıtımına katkıda bulundu.

Biyoteknoloji şirketi Amgen Türkiye, Covid-19 salgınında ‘Kanserli Çocuklara Umut Vakfı’ (KAÇUV) tarafından yürütülen Umutlu Kutular projesinde yer aldı. Kanser tedavisi gören 58 çocuğa ve ailelerine temel kişisel hijyen ürünlerinden oluşan Umutlu Kutu-Hijyen Paketi dağıtımı ile Covid-19’e karşı koruma hedeflendi. Amgen ve Gensenta çalışanlarından oluşan Gönlü Sorumlular ekibi ise 15 Şubat Çocukluk Çağı Kanser Günü kapsamında hastalıkta erken teşhisin önemine dikkat çekmeyi amaçlıyor.

KAÇUV ile işbirliği çalışmalarının geçtiğimiz Kurban Bayramı’nda tebrik kartları tasarımı ile başladığını ve Amgen ve Gensenta Gönlü Sorumlular ekibinin sanal olarak katılıp, bağış topladığı İstanbul Maratonu ile güçlendiğini dile getiren Amgen Türkiye ve Gensenta Genel Müdürü Güldem Berkman, “1980’den bu yana insanlar için tedaviler geliştirip, tıp dünyasının hizmetine sunan bir şirket olarak hastalara mümkün olan en yüksek kalitede ürünler sunabilmek adına çalışmalarımızı her zaman bir adım öteye taşıyoruz. Bilimsel yenilikçiliğe verdiğimiz önemle bir yandan hastaların hayat kalitesini yükseltecek ilaçlar geliştirirken, diğer yandan onların ve yakınlarının hayatlarına değer katacak proje ve iş birliklerine de büyük önem veriyoruz. KAÇUV ile sürdürdüğümüz bu anlamlı proje ile bir yandan kanser tedavisi gören çocuklarımızı salgından korumayı hedeflerken diğer yandan hastalıkta erken teşhisin önemi konusunda farkındalık yaratacak çalışmalara katkıda bulunuyoruz” diye konuştu.

“Sarıyı fark et”

Hastalara ve ailelerine destek olmak amacıyla 2000 yılında faaliyetlerine başlayan KAÇUV, tedavileri aksama riski taşıyan çocukların tedavilerinin sürekliliğini sağlamaya yardımcı olmayı hedefliyor. Hayata geçirdikleri projelerle birçok çocuğa va ailesine umut olduklarını belirten KAÇUV Genel Müdür Yardımcısı Füsun Aymergen, “Çalışmalarımızın tamamında gönüllülük esasıyla ilerliyoruz. Amgen Türkiye, pandemi öncesinde olduğu gibi tedavi gören çocuklarımızın bu süreçte de artan hassasiyetlerini düşünerek, hijyen paketlerimiz Umutlu Kutular aracılığı ile çocuklarımıza ve 15 Şubat Çocukluk Çağı farkındalık gününe sundukları katkılar ile birçok çalışmamıza desteklerini sürdürdü. Amgen çalışanlarının dünyaya, yaşadığımız yere ve gelecek nesillere karşı üstlendiği sorumluluk anlayışı ile umut hep var olacak ve hatta çoğalacaktır” ifadelerini kullandı.

Farkındalık çalışmaları kapsamında ayrıca 15 Şubat haftası boyunca Amgen Türkiye kurumsal sosyal medya hesaplarından #SarıyıFarkEt kampanyası hayata geçirildi. Farkındalık çalışmalarına Amgen çalışanları da bireysel sosyal medya hesaplarından sloganı paylaşarak destek veriyor. Proje ile ayrıca Amgen çalışanları ve ailelerinin çizdiği resimlerden ve yazdığı mesajlardan oluşan kitapçıklar KAÇUV Aile Evleri’ne hediye edildi

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz