• Bayer, TÜSEB Türkiye Sağlık Politikaları Enstitüsü (TÜSPE) ve Washington Üniversitesi Sağlık Ölçümleri ve Değerlendirmeleri Enstitüsü (IHME) işbirliğiyle Ankara’da “Hastalık Yükü Eğitimi” düzenlendi.
  • Hastalık Yükü Eğitimi’ne Sağlık Bakanlığı, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu (TİTCK), Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) çalışanları ve akademisyenler katıldı.

Bayer, TÜSEB Türkiye Sağlık Politikaları Enstitüsü (TUSPE) ve Washington Üniversitesi Sağlık Ölçümleri ve Değerlendirmeleri Enstitüsü (IHME) işbirliğiyle düzenlenen “Hastalık Yükü Eğitimi” Ankara’da Sağlık Bakanlığı binasında 26 – 27 Mart tarihlerinde gerçekleşti. Sağlık sisteminin etkinliğini artırmak ve hastalık yükü çalışmaları alanında bir kapasite oluşturulması amacıyla düzenlenen eğitimin açılışı Sağlık Bakan Yardımcısı Prof.Dr.Muhammet Güven ve Türkiye Sağlık Politikaları Enstitüsü Başkanı Prof. Hasan Hüseyin Yıldırım tarafından yapıldı. Eğitim kapsamında, katılımcılar çeşitli çalıştay ve uygulamalar ile sağlık programlarının performansını gözlemleme fırsatı buldu.

Bayer’in desteğiyle gerçekleşen Hastalık Yükü Eğitimi’nde, hastalık yükünün temel prensipleri, tarihisel gelişimi ve sağlık politikaları oluşturmada etkileri ele alındı. Katılımcılar IHME tarafından geliştirilmiş olan “IHME Visualization Tools” hakkında bilgilendirildi ve Türkiye’de hastalıktan dolayı ölüm nedenleri, risk faktörleri ve en fazla sakatlığa neden olan hastalıklar konusunda karar mercilerin bilgilendirilmesi için verilerin nasıl kullanacağını ve bunların yöntemlerini öğrendi.

Eğitimle iligli detaylı bilgiye: http://www.tuspe.gov.tr/sayfa/hastalik-yuku-egitimi adresinden ulaşabilirsiniz.

Bayer Hakkında

Bayer, sağlık ve beslenme ile ilgili yaşam bilimleri alanlarında uzmanlaşmış küresel bir şirkettir. Ürün ve hizmetleri, insanlığa faydalı olabilmek ve giderek artan ve yaşlanmakta olan küresel nüfusun ortaya çıkardığı büyük zorlukların üstesinden gelmeyi desteklemek amacıyla tasarlanmıştır. Bayer Grup, aynı zamanda inovasyon ve büyümeyle değer yaratmayı ve kazanma gücünü artırmayı amaçlamaktadır. Sürdürülebilir kalkınma ilkelerine bağlı olan şirket, Bayer markası ile tüm dünyada güven, kalite ve güvenilirliğin timsali olmuştur. 2018 mali yılı itibarıyla 117 bine yakın çalışana ve 39,6 milyar Avro satış cirosuna sahip olan Bayer’in, yıllık sermaye harcaması 2,6 milyar Avro, Ar-Ge harcaması ise 5,2 milyar Avro düzeyindedir. Daha fazla bilgiye www.bayer.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.