Bayer “KTEPH Aklımda” projesi ve “Supradyn Energy Focus” iletişim çalışması kapsamında Felis’ten ödül aldı.

Bayer, MediaCat tarafından düzenlenen 14. Felis Ödülleri kapsamında Sağlık İletişimi Eğitim/Bilgilendirme ve Tüketici İletişimi kategorilerinde ödül aldı. Bayer İlaç bölümü “KTEPH Aklımda” projesi ile Sağlık İletişimi Eğitim/Bilgilendirme alanında ödülün sahibi olurken, Bayer Tüketici Sağlığı bölümü de “Supradyn Energy Focus” projesi ile Tüketici İletişimi kategorisinde ödüle layık görüldü.

Bayer, “KTEPH Aklımda” projesi, genellikle astım ve KOAH ile karışan Kronik Tromboembolik Pulmoner Hipertansiyon hastalığına yönelik hekim farkındalığını arttırmayı amaçlıyor. Sağlık İletişimi – Eğitim/Bilgilendirme kategorisinde ödül alınan projede senaryolaştırılmış gerçek hasta hikâyeleri yer alırken, hedef kitlesinde olmayan hekimlerin de dikkatini çekmek için 3 boyutlu ses teknolojisiyle ilerleniyor.

Bayer Tüketici Sağlığı ürünlerinden Supradyn Energy markası, Sağlık İletişimi Kategorisi’nde, yılın “En İyi Lansman/Relansman” ödülünün sahibi oldu. Marka bu sene Supradyn Energy Focus ürününün lansmanında Gülse Birsel’in oynadığı reklam filmiyle odaklanmayı ön plana çıkararak bu ödüle layık görüldü.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz