Bayer’in geliştirdiği 4 Mevsim mobil uygulaması ile üreticilerin gerek duyduğu tüm bilgiler artık ceplerinde!

Bayer, tüm üreticiler için 4 Mevsim mobil uygulamasını geliştirdi. Uygulama sayesinde üreticiler, ekimden hasada ürün yetiştirirken tüm aşamalarda anlık bildirim ve uyarılarla destek alabilecek. Tarımsal haberler, hal/borsa fiyatları hakkında bilgi sahibi olabilecek, bölgelerindeki Bayer yetkililerine uygulama üzerinden ulaşılabilecek.

Bayer, Tarım Ürünleri alanındaki bilgi birikimini dijital platforma taşıyarak üreticiler için 4 Mevsim mobil uygulamasını geliştirdi. Bayer, 4 Mevsim uygulamasıyla ekimden hasada tüm aşamalarda yetiştirilen ürünün karşılaşabileceği hastalık, zararlı ya da yabancı ot risklerine karşı Bayer ilaçlama tavsiyelerini paylaşıyor.

4 Mevsim Tarım uygulamasını kullanmak için uygulamayı telefona indirerek yeni bir hesap oluşturmak ve tarla, arazi bilgilerini, bitki koruma ürünü tercihini sisteme kaydetmek yeterli oluyor. Bu doğrultuda uygulama, bilinmesi gerekli olan tüm bilgileri Detaylı İncele bölümünde aktarmaya başlıyor ve belli gelişim dönemlerinde karşılaşabilecek yabancı ot, hastalık, zararlı risklere karşı ürünle ilgili çözüm önerilerini üreticiyle paylaşıyor. Ayrıca uygulamayla güncel hal ve tarım borsa fiyatları takip edilebiliyor ve tarım sektörüyle ilgili güncel bilgilerin yer aldığı Haberler, kullanıcı deneyimlerinin anlatıldığı Videolar izlenebiliyor.

4 Mevsim uygulaması hem iOS hem de Android cihazlara indirilebiliyor. Uygulamayı indirmek için;

iOS: https://apple.co/2XvJjPO

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bayer.cs.fourmevsim

Bayer Hakkında

Bayer, sağlık ve beslenme ile ilgili yaşam bilimleri alanlarında uzmanlaşmış küresel bir şirkettir. Ürün ve hizmetleri, insanlığa faydalı olabilmek ve giderek artan ve yaşlanmakta olan küresel nüfusun ortaya çıkardığı büyük zorlukların üstesinden gelmeyi desteklemek amacıyla tasarlanmıştır. Bayer Grup, aynı zamanda inovasyon ve büyümeyle değer yaratmayı ve kazanma gücünü artırmayı amaçlamaktadır. Sürdürülebilir kalkınma ilkelerine bağlı olan şirket, Bayer markası ile tüm dünyada güven, kalite ve güvenilirliğin timsali olmuştur. 2018 mali yılı itibarıyla 117 bine yakın çalışana ve 39,6 milyar Avro satış cirosuna sahip olan Bayer’in, yıllık sermaye harcaması 2,6 milyar Avro, Ar-Ge harcaması ise 5,2 milyar Avro düzeyindedir. Daha fazla bilgiye www.bayer.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz