MetLife ve KAÇUV’dan Kanserli Çocuklar İçin İş Birliği

MetLife Emeklilik ve Hayat, 2021 yılına kanserli çocukların hayata dair umutlarını artırmak üzere yepyeni bir iş birliği ile başladı. Kanserli Çocuklara Umut Vakfı-KAÇUV ile...

MSD Türkiye ve İstanbul Medeniyet Üniversitesi’nden Bilimsel İş Birliği

Güçlü portföyü ile 130 yılı aşkın süredir dünyanın en zorlu hastalıkları için ilaç ve aşılar geliştirerek yaşam için keşfeden MSD, farklı üniversitelerle gerçekleştirdiği iş...

Roche 2020 Yılı Finansal Sonuçlarını Açıkladı

Roche’un, İlaç ve Diagnostik bölümlerinin yıl boyunca gerçekleştirdiği çalışmalarla 2020 yılındaki grup satışları 58.3 milyar İsviçre Frangı seviyesine ulaştı. Dünyanın önde gelen biyoteknoloji şirketlerinden ve kişiye...

Pandemiyi Sektör Adına Bir Fırsata Çevirebiliriz

Santa Farma Yönetim Kurulu Başkanı Erol Kiresepi, pandemi nedeniyle yaşanan krizin, sektör adına bir fırsat olarak değerlendirilip üzerinde çok ciddi bir şekilde çalışması gerektiğine...

MSD Türkiye, Kanserle Mücadelede Aktif Bir Rol Oynuyor

Dünyada her yıl milyonlarca insanı etkileyen, belirli bir korunma yöntemi ve tek bir tedavisi olmayan, yaşam süresi ve kalitesini ciddi anlamda etkileyen kanser, acil...

Pfizer Onkoloji’den Kansere Karşı YouTube Kanalı

Dünya Sağlık Örgütü'ne bağlı Uluslararası Kanser Araştırma Ajansı (GLOBOCAN) verilerine göre, Türkiye'de her yıl yaklaşık 230 bin kişi kanser teşhisi alıyor. Hastalar ve hasta...

Polifarma Rapid Test Onayı İle İlklere İmza Atmaya Devam Ediyor

Türkiye sağlık sektöründe 35 yıldır üretim yapan yerli ve milli ilaç şirketi Polifarma, ürünlerinin sterilite testi süresini 14 günden 5 güne indirmek için geliştirdiği...

“COVID-19 Pandemisi, Kanser-21 Olarak Anılmasın İstiyoruz”

4 Şubat Dünya Kanser Günü çerçevesinde, 22 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren Janssen Türkiye’nin Genel Müdürü Demet Russ, pandemi döneminde kanser hastalarına yönelik gerçekleştirdikleri çalışmaları...

MSD Türkiye’ye İnovasyon Ödülü

MSD Türkiye, Amerikan Şirketler Derneği (AmCham Türkiye) tarafından düzenlenen “IAmChamPion Ödülleri” programında kazandığı İnovasyon Ödülü ile bu alandaki öncülüğünü bir kez daha tescilledi. “Yaşam için...

“Benim MS Serüvenim”e İstanbul Marketing Awards’tan Gold Ödül

Dünyada yaklaşık 3.5 milyon, Türkiye’de ise 75 bin kişiyi etkileyen Multiple Skleroz (MS) hastalığı hakkında farkındalık yaratmak amacıyla Türkiye MS Derneği ve Merck Türkiye...

Bizi Takip Edin

70BeğenenlerBeğen
1,851TakipçilerTakip Et
126TakipçilerTakip Et